Suteikta parama


Parama skirta

2022 metais parama skirta:
Eil. Nr. Paramos gavėjas Prašyta paramos suma, Eur Suteikta paramos suma, Eur Suteiktos paramos tikslo aprašymas Paramos teikimo laikotarpis
1. Lietuvos kultūros politikos institutas 200 nesuteikta
2. VšĮ "Krepšinio klubas"Lietkabelis" 30 000 10 000 Dalyvavimas 2022/2023 sezono LKL, Karaliaus Mindaugo taurės ir Europos turnyruose vienkartinė
3. Labdaros ir paramos fondas "Gėrio trupinėlis" 1000 nesuteikta
4. VšĮ Sporto ir sveikatingumo projektai 3000 nesuteikta
5. KC Panevėžio bendruomenių rūmai nenurodyta 5000 Parama Panevėžio miesto 519 gimtadienio šventei vienkartinė
6. Panevėžio teatras "Menas" 2000 500 Parama XVII kamerinių spektaklių festivaliui vienkartinė
7. Labdaros ir paramos fondas "Gėrio trupinėlis" 3000 nesuteikta
2021 metais parama skirta:
Eil. Nr. Paramos gavėjas Prašyta paramos suma, Eur Suteikta paramos suma, Eur Suteiktos paramos tikslo aprašymas Paramos teikimo laikotarpis
1. KC Panevėžio bendruomenių rūmai 7000 Parama Panevėžio miesto šventei "Panevėžys švenčia 518. Mėgaukis akimirka!" vienkartinė
2.

VšĮ krepšinio klubas

"Lietkabelis"

20 000 nesuteikta
3.

FK "Panevėžys"

15 000 10 000 Populiarinti futbolą, garsinti Panevėžio vardą, ugdyti jaunuosius futbolo žaidėjus vienkartinė
4.

Draugijos Lietuvai pagražinti Panevėžio skyrius

1000 nesuteikta
5.

 VšĮ "Marijos radijas"

nenurodyta nesuteikta
6.

Teatras "Menas"

nenurodyta nesuteikta
7.

VšĮ "Sporto ir sveikatingumo projektai"

4000 nesuteikta
8.

Šv.Juozapo globos namai

2000 2000 Parama Panevėžio labadaros valgykai "Betliejus" vienkartinė
9.

Panevėžio Kristaus Karaliaus Katedra

10 000 10 000 Parama Panevėžio Kristaus Karaliaus Kadedros remontui vienkartinė
2020 metais parama skirta:
Eil. Nr. Paramos gavėjas Prašyta paramos suma, Eur Suteikta paramos suma, Eur Suteiktos paramos tikslo aprašymas Paramos teikimo laikotarpis
1. LA "SOS vaikai" Panevėžio skyrius 3000 1000 Nepasiturinčių žmonių  maitinimui Šeimos namų labdaringoje valgykloje vienkartinė
2. Labdaros ir paramos fondas "Gatvės vaikai" 7450 neskirta
3. Labdaros ir paramos fondas "Maisto bankas" 5000 neskirta
4. VšĮ "Krepšinio klubas Lietkabelis" 25 000 10 000 sportinės aprangos, ekipiruotės, sportinės avalynės įsigijimui vienkartinė
5. FK "Panevėžys" 15 000 neskirta
6. G.Petkevičaitės - Bitės viešoji biblioteka 1000 neskirta
7. KC "Panevėžio bendruomenių rūmai" 5000 neskirta
8. Lietuvos galiūnų federacija 5000 5000 varžybų "Savickas Classic 2020" organizavimas Panevėžyje vienkartinė
9. VšĮ "Architektūros fondas" 2000 1000 Parama projektui "Pastatai kalba. Panevėžys" vienkartinė
10. VšĮ "Šv. Juozapo gobos namai" 2000 2000 Parama labdaros valgyklai "Betliejus" vienkartinė
2019 metais parama skirta:
Eil. Nr. Paramos gavėjas Prašyta paramos suma, Eur Suteikta paramos suma, Eur Suteiktos paramos tikslo aprašymas Paramos teikimo laikotarpis
1. KC Panevėžio bendruomenių rūmai 6000 6000 Parama Aukštaitijos sostinės gimtadienio "Panevėžys-516" šventei vienkartinė
2. VšĮ Futbolo klubas "Panevėžys" 10000 10000 Parama klubo dalyvavimui 2019 m. Lietuvos futbolo čempionate vienkartinė
3. VšĮ "Aukštaitijos siaurasis geležinkelis" 2000 nesuteikta "Siauruko" 120 metų jubiliejus -
4. Panevėžio šachmatų klubas 500 500 Tarptautinio turnyro organizavimui vienkartinė
5. Panevėžio Kristaus Karaliaus katedra 5000 500 Parama katedros remontui vienkartinė
6. Visuomeninė organizacija Panevėžiečių klubas 2000 2000 Parama knygos išleidimui "Panevėžys ir panevėžiečiai" vienkartinė
7. Šiaulių reg. valst. archyvo Panevėžio filialas 300 nesuteikta Parama parodai "Panevėžyje (ne)pastatytos  B.Bučo skulptūros mįslė" -
8. VšĮ Donato Banionio fondas 2000 nesuteikta Parama paminklo D.Banioniui statybai -
2018 metais parama skirta:
Eil. Nr. Paramos gavėjas Prašyta paramos suma, Eur Suteikta paramos suma, Eur Suteiktos paramos tikslo aprašymas Paramos teikimo laikotarpis
1. Panevėžio šachmatų klubas - 500 PŠK komandos dalyvavimui LŠK, tarptautinio turnyro organizavimui, varžybų prizinio fondo sudarymui, bei dalyvių apgyvendinimui vienkartinė
2. KC "Panevėžio bendruomenių rūmai" - 3000 Panevėžio miesto gimtadienio renginiams vienkartinė
3. VŠĮ "Dermė" 2000 2000 Parama dokumentinio filmo"Laivės paminklo kūrėjas Juozas Zikaras" sukūrimui vienkartinė
4. Panevėžio kurčiųjų ir neprigirdinčiųjų pagrindinė mokykla - 1000 Parama neįgalių vaikų renginiui vienkartinė
5. VšĮ "Nemunaičio oreivių klubas" 7500 7500 Oro balionų pasirodymas Panevėžio miesto šventės metu vienkartinė
6. Futbolo klubas "Panevėžys" 10000 10000 Finansinė parama futbolo klubui vienkartinė
7. Panevėžio aps. G Petkevičaitės-Bitės viešoji biblioteka - 1000 Parama nacionaliniam moksleivių dainuojamosios poezijos festivaliui vienkartinė
2017 metais parama skirta:
Eil. Nr. Paramos gavėjas Prašyta paramos suma, Eur Suteikta paramos suma, Eur Suteiktos paramos tikslo aprašymas Paramos teikimo laikotarpis
1. Panevėžio šachmatų klubas - 500 PŠK komandos dalyvavimui LŠK, tarptautinio turnyro organizavimui, varžybų prizinio fondo sudarymui, bei dalyvių apgyvendinimui vienkartinė
2. KC "Panevėžio bendruomenių rūmai" - 3000 Panevėžio miesto gimtadienio renginiams vienkartinė
3. VŠĮ krepšinio klubas "Lietkabelis" 15000 10000 Dalyvavimas Lietuvos krepšinio lygos bei Eurolygos taurės turnyruose vienkartinė
4. Lietuvos galiūnų federacija 4000 4000 Lietuvos galiūnų čempionato finalinis etapas Panevėžyje vienkartinė
5. VŠĮ "Nemunaičio oreivių klubas" 5000 5000 Oro balionų pasirodymas Panevėžio miesto šventės metu vienkartinė
6. Futbolo klubas "Panevėžys" 5000 5000 Finansinė parama futbolo klubui vienkartinė
7. Panevėžio kūno kultūros ir sporto centras 2500 2500 Parama sporto bazių parengimo darbų ir remonto darbų išlaidoms padengti vienkartinė
2016 metais parama skirta:
Eil. Nr. Paramos gavėjas Prašyta paramos suma, Eur Suteikta paramos suma, Eur Suteiktos paramos tikslo aprašymas Paramos teikimo laikotarpis
1. VŠĮ "Edukata" 1500 1500 Knygos "Aktorius Stasys Petronaitis ir jo pakeleiviai" leidyba vienkartinė
2. Panevėžio aps. G. Petkevičaitės-Bitės viešoji biblioteka 1850 1200 Jaunųjų kūrėjų almanacho leidyba ir pristatymas vienkartinė
3. Panevėžio šachmatų klubas - 700 XXIX tarptautinio šachmatų festivalio "Panevėžys Open 2016" organizavimas vienkartinė
4. Asociacija "Aukštaitijos krepšinio centras" 6000 6000 Parama "Aukštaitijos krepšinio centrui" vienkartinė
5. Panevėžio triatlono klubas 1000 1000 Pasaulio dvigubo ultra triatlono čempionato Lietuva 2016 organizavimas vienkartinė
6. Viešoji įstaiga "LT-identity" 1000 1000 Parama Pasaulio lietuvių kūrėjų dirbtuvėms "Migruojantys paukščiai" vienkartinė
7. Panevėžio neįgaliųjų žmonių ansamblių asociacija "Ratelis" 500 250 Parama asociacijai tautiniams rūbams įsigyti vienkartinė
8. VšĮ "Nemunaičio oreivių klubas" 5000 5000 Oro balionų pasirodymas Panevėžio miesto šventės metu vienkartinė
9. Panevėžio aps. G. Petkevičaitės-Bitės viešoji biblioteka 500 500 Literatūros festivalio" Panevėžio literatūrinė žiema 2016" organizavimas vienkartinė
10. Panevėžio prekybos, pramonės ir amatų rūmai 1500 1500 Šv. Kalėdų šventės Panevėžyje organizavimas vienkartinė
11. Panevėžio kūno kultūros ir sporto centras 1800 1800 Parama Panevėžio miestą garsinusių sportininkų padėkos renginiui vienkartinė
12. Kultūros centras "Panevėžio bendruomenių rūmai" 3000 3000 Aukštaitijos sostinės gimtadienio "Panevėžio-513" organizavimas vienkartinė
2015 metais parama skirta:
Eil. Nr. Paramos gavėjas Prašyta paramos suma, Eur Suteikta paramos suma, Eur Suteiktos paramos tikslo aprašymas Paramos teikimo laikotarpis
1. Lietuvos dailininkų sąjungos Panevėžio skyrius - 1000 Tarptautinio akmens skulptūros simpoziumo organizavimas vienkartinė
2. Viešoji įstaiga "Dermė" - 500 "Bonjour, Maestro!" atvirukų kolekcijos išleidimas vienkartinė
3. Futbolo klubas "Panevėžys" 5000 5000 Parama futbolo klubui "Panevėžys" vienkartinė
4. Asociacija "Aukštaitijos krepšinio centras" 7000 7000 Parama "Aukštaitijos krepšinio centrui" vienkartinė
5. Kultūros centras Panevėžio bendruomenių rūmai 3000 3000 Aukštaitijos sostinės gimtadienio "Panevėžiui-512" organizavimas vienkartinė
6. Panevėžio aps. G. Petkevičaitės-Bitės viešoji biblioteka 1260 500 Jaunųjų kūrėjų almanacho leidyba ir pristatymas vienkartinė
7. Panevėžio miesto savivaldybės adminstracija 5000 5000 Parama vejų ir žolynų priežiūrai Panevėžio mieste vienkartinė

Paramos skyrimo taisyklės

Taisyklės

                                                                                                                                                                                                          

UŽDAROSIOS AKCINĖS BENDROVĖS „AUKŠTAITIJOS VANDENYS“

PARAMOS VALDYMO TAISYKLĖS

 I. BENDROSIOS NUOSTATOS

 1. Uždarosios akcinės bendrovės „Aukštaitijos vandenys“ (toliau tekste – bendrovė) Paramos valdymo taisyklių (toliau - Taisyklės) tikslas - užtikrinti, kad bendrovės akcininkų patvirtintas lėšas paramai bendrovė skirtų Panevėžio miesto bendruomenių interesus atstovaujančioms ar šių bendruomenių poreikius tenkinančioms organizacijoms, turinčioms paramos gavėjos statusą ir įgyvendinančioms kultūros, švietimo, sporto, mokslo, sveikatos, aplinkos apsaugos ir kitose visuomenei naudingose srityse visuomenei svarbias iniciatyvas ir projektus.

2. Šiose Taisyklėse vartojamos sąvokos ir (ar) sutrumpinimai turi šias reikšmes:

2.1. LPĮ - Lietuvos Respublikos labdaros ir paramos įstatymas, įskaitant visus jo pakeitimus ir papildymus;

2.2. LPEĮ - Lietuvos Respublikos labdaros ir paramos fondų įstatymas, įskaitant visus jo pakeitimus ir papildymus;

2.3. LVSTVĮ - Lietuvos Respublikos valstybės ir savivaldybių turto valdymo, naudojimo ir disponavimo juo įstatymas, įskaitant visus jo pakeitimus ir papildymus;

2.4. Paraiška – laisvos formos paraiška Paramai gauti, kurią turi pateikti Paramos gavėjas, kreipdamasis dėl Paramos suteikimo;

2.5. Parama - savanoriškas ir neatlygintinas, išskyrus LPĮ leidžiamus paramos gavėjo įsipareigojimus, paramos dalykų teikimas Paramos gavėjams Taisyklėse nustatyta tvarka, nepažeidžiant LPĮ nuostatų;

2.6. Paramos dalykas (-ai) - piniginės lėšos, ar kitas turtas, įskaitant pagamintas ar įsigytas prekes arba suteiktas paslaugas, kaip tai apibrėžta LPĮ;

2.7. Paramos gavėjai - paramos gavėjais pagal LPĮ laikomi asmenys;

2.8. Kitos šiose Taisyklėse sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos LPĮ, LPEĮ, LVSTVĮ įstatymuose.

 

II. PARAMOS GAVĖJAI IR ĮSIPAREIGOJIMAI

 3. Paramos gavėjais gali būti Lietuvos Respublikoje įregistruoti:

3.1. labdaros ir paramos fondai;

3.2. biudžetinės įstaigos;

3.3. asociacijos;

3.4. viešosios įstaigos;

3.5. religinės bendruomenės, bendrijos ir religiniai centrai;

3.6. tarptautinių visuomeninių organizacijų skyriai (padaliniai);

3.7. kiti juridiniai asmenys (išskyrus politines partijas), kurių veiklą reglamentuoja specialūs įstatymai ir kurių veiklos tikslas nėra pelno siekimas, o gautas pelnas negali būti skiriamas jų dalyviams;

3.8. fiziniai asmenys, turintys paramos gavėjo statusą.

4. Taisyklių 3 punkte išvardinti juridiniai asmenys turi teisę gauti paramą tik tuo atveju, jei turi paramos gavėjo statusą. Paramos gavėjo statusą įrodančius dokumentus privaloma pateikti kartu su paraiška skirti paramą.

5. Tais atvejais, kai teikiama parama atitinka Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo 107 straipsnio 1 dalyje nurodytus valstybės pagalbos kriterijus, ji teikiama laikantis Europos Sąjungos valstybės pagalbos taisyklių.

6. Bendrovė, prieš teikdama paramą, įsivertina teikiamos paramos atitiktį Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo 107 straipsnio 1 dalyje nurodytiems valstybės pagalbos kriterijams. Atitiktimi valstybės pagalbai laikoma, jei yra visos šios sąlygos kartu:

6.1. paramos gavėjas yra ūkio subjektas;

6.2. parama suteikiama iš valstybės išteklių;

6.3. parama skirta tam tikrų prekių gamybai, paslaugų teikimui arba tam tikram ūkio subjektui;

6.4. parama teikia ūkio subjektui ekonominę naudą;

6.5. parama iškraipo arba gali iškraipyti konkurenciją ir veikia prekybą tarp Europos Sąjungos šalių.

7. Teikiant paramą leidžiami šie paramos gavėjo įsipareigojimai paramos teikėjui:

7.1. viešinti informaciją apie paramos teikėją;

7.2. iki nustatytos paramos sutartyje datos pateikti paramos teikėjui „Paramos panaudojimo ataskaita“ (Taisyklių 1 priedas);

7.3. panaudoti paramos lėšas ar kitą turtą tik paramos teikėjo prašyme nurodytiems tikslams.

 

III. PARAIŠKŲ GAUTI PARAMĄ TEIKIMO TVARKA

 8. Pareiškėjas, siekdamas gauti paramą, privalo pateikti paraišką bendrovei.

9. Teikiamojoje paraiškoje turi būti nurodyta:

9.1. paraiškos pateikimo data;

9.2. paramos gavėjo, kuris prašo skirti paramą, pavadinimas;

9.3. paramos gavėjo teisinė forma (viešoji įstaiga, asociacija ar kt.);

9.4. paramos gavėjo kodas;

9.5. patvirtinimas, kad paraiškos teikėjas turi paramos gavėjo statusą;

9.6. veikla ar projekto pavadinimas, kuriam prašoma skirti paramą ir šios veiklos ar projekto tikslas bei detalus aprašymas;

9.7. paramai prašoma skirti lėšų suma;

9.8. kita informacija, kurią paraiškos teikėjas mano tikslinga nurodyti paraiškoje;

9.9. paraišką pasirašęs atsakingas juridinio asmens darbuotojas.

10. Paraiškos teikiamos kalendorinių metų laikotarpyje ir skiriamos bendrovės eiliniam ataskaitiniam visuotiniam akcininkų susirinkimui patvirtinus paramai skirtas lėšas.

11. Gautos paraiškos registruojamos bendrovės gautų dokumentų registre.

 

IV. PARAMOS TEIKIMO KRITERIJAI

 12. Bendrovė, atsižvelgdama į strategiją ir vadovaudamasi LPĮ, teikia paramą šioms pagrindinėms valstybei ir visuomenei naudingos veiklos kryptims:

12.1. aplinkos apsaugai;

12.2. švietimui;

12.3. kultūrai;

12.4. sportui;

12.5. kitoms visuomenei naudingoms ir nesavanaudiškomis pripažįstamoms veikloms, nurodytoms  LPĮ 3 straipsnio 3 dalyje, atsižvelgiant į Paramos paraiškų vertinimo komisijos siūlymą.

13. Parama teikiama Paramos projektams, kurie atitinka šiuos paramos tikslus:

13.1. paramos projektu sprendžiamos problemos ir sukuriama vertė bei nauda Panevėžio miestui;

13.2. paramos projektu sukuriama aiški ir reali vertė visuomenei, tikslinei grupei, kurios aplinkoje vykdomas projektas;

13.3. paramos projekto veikla atitinka bendrovės strateginius tikslus ir vertybes.

14. Bendrovė, teikdama paramą, be LVSTVĮ apibrėžtų visuomeninės naudos, efektyvumo ir racionalumo principų, vadovaujasi šiais kriterijais:

14.1. atitikties valstybės ir (ar) bendrovės veiklos tikslams. Šis principas reiškia, kad vertinant paraiškas ir priimant sprendimus dėl paramos skyrimo turi būti siekiama, kad paramą gautų tie pareiškėjai, kurių nurodyti ir tinkamai pagrįsti paramos panaudojimo tikslai labiausiai atitinka valstybės ir (ar) bendrovės veiklos tikslus, socialinės atsakomybės politikos kryptis ir deklaruojamas valstybės ir (ar) bendrovės vertybes;

14.2. tikslingumo. Šis principas reiškia, kad paramą gali gauti pareiškėjai, kurių vykdoma veikla, projektai, iniciatyvos sukuria vertę srityse, kuriose valstybės ir (ar) bendrovės veikia regionų ar nacionaliniu mastu;

14.3. skaidrumo. Šis principas reiškia, kad visoms paraiškoms turi būti taikomi vienodi, aiškūs ir suprantami paramos vertinimo ir skyrimo kriterijai;

14.4. nešališkumo. Šis principas reiškia, kad tais atvejais, kai paraiškos vertinimas gali sukelti interesų konfliktą, vertinant paraišką ir priimant sprendimą, Paramos paraiškų vertinimo komisijos narys privalo nusišalinti nuo paraiškos vertinimo ir sprendimo priėmimo.

15. Teikiant paramą, bendrovė privalo vadovautis LVSTVĮ nuostatas atitinkančiomis paramos valdymo taisyklėmis, išskyrus atvejus, kai parama teikiama per specialiai tam tikslui valstybės ir (ar) savivaldybės bendrovės įsteigtus paramos fondus ir šiuo atveju vadovaujamasi Lietuvos Respublikos labdaros ir paramos fondų įstatymo nuostatas atitinkančiomis valstybės ir (ar) savivaldybės bendrovės tam tikslui įsteigto konkretaus paramos fondo paramos valdymo  taisyklėmis.

16. Bendrovė, teikdama paramą, vadovaujasi Lietuvos Respublikos civiliniu kodeksu, Lietuvos Respublikos akcinių bendrovių įstatymu, LPĮ, LPFĮ, LVSTVĮ, šiomis Taisyklėmis, kitais įstatymais

ir teisės aktais, reglamentuojančiais paramos skyrimą.

 

V. PARAMOS TEIKIMAS IR PANAUDOJIMAS

 17. Parama teikiama neatlygintinai perduodant pinigines lėšas (bankiniu pavedimu) ar kitą turtą  (įskaitant pagamintas arba įsigytas prekes), ir suteikiant paslaugas.

18. Paramos gavėjai gautą paramą privalo naudoti tik paraiškoje nurodytam tikslui, nenukrypstant savo įstatuose ar nuostatuose arba religinių bendruomenių, bendrijų ir centrų kanonuose, statutuose ir kitose normose numatytiems tikslams.

 

VI. PARAMOS TEIKIMO APRIBOJIMAI

 19. Parama negali būti teikiama jeigu:

19.1. bendrovės ataskaitinių finansinių metų grynojo pelno suma yra neigiama (patirta nuostolių); 19.2. bendrovė turi mokestinių nepriemokų Lietuvos Respublikos valstybės biudžetui, savivaldybių

biudžetams ar fondams, į kuriuos mokamus mokesčius administruoja Valstybinė mokesčių inspekcija, taip pat įsiskolinimų su praleistais mokėjimo terminais Valstybinio socialinio draudimo fondo biudžetui bei laiku neįvykdytų skolinių įsipareigojimų pagal paskolos sutartis ir kitus įsipareigojamuosius skolos dokumentus, pasirašytus su Lietuvos Respublikos finansų ministerija (toliau – Finansų ministerija), arba pagal sutartis su valstybės garantija;

19.3. paramos gavėjas per pastaruosius 3 metus, vykdydama ankstesnę paramos teikimo sutartį, yra

padaręs šioje sutartyje nustatytus esminius sutarties sąlygų pažeidimus.

20. Bendra skiriamos paramos suma per kalendorinius metus negali viršyti LPĮ 91 straipsnio 4 dalyje nustatytos bendrovės ataskaitinių finansinių metų grynojo pelno dalies.

21. Bendra skiriamos paramos suma per kalendorinius metus negali būti didesnė nei patvirtinta visuotinio akcininkų susirinkimo.

22. Skiriant paramą negali atsirasti interesų konfliktų.

23. Parama negali būti teikiama:

23.1. bendrovės akcininkui ir su juo susijusiems kitiems juridiniams asmenims, išskyrus veikiančius

bibliotekų, archyvų, muziejų ir kita kultūrine veikla, švietimo, sporto bei socialinių paslaugų  gyventojams teikimo ir visuomenės sveikatos priežiūros srityse;

23.2. politinėms partijoms, valstybės politikams ar politinėms kampanijoms finansuoti ir politinių kampanijų dalyvių politinių kampanijų laikotarpiu atsiradusiems ar su politinėmis kampanijomis susijusiems skolos įsipareigojimams padengti;

23.3. politinio (asmeninio) pasitikėjimo valstybės tarnautojų, Lietuvos Respublikos Seimo, Vyriausybės, savivaldybių tarybų narių ir politinių partijų vienasmenių ir kolegialių valdymo organų

narių, jų artimųjų giminaičių, sutuoktinių, sugyventinių, partnerių, kai partnerystė įregistruota  įstatymų nustatyta tvarka, įsteigtiems fondams ir įstaigoms. Šiame punkte nurodyti asmenys negali dalyvauti vertinant paraiškas gauti paramą ir priimant sprendimus dėl paramos teikimo.

 

VII. SPRENDIMŲ TEIKTI PARAMĄ PRIĖMIMO TVARKA

 24. Gautų paraiškų vertinimą atlieka bendrovės generalinio direktoriaus įsakymu sudaryta nuolat veikianti Paramos paraiškų vertinimo komisija (toliau – Komisija). Komisija paraiškų vertinimą vykdo dviem etapais:

24.1. administracinis paraiškos vertinimas, kurio metu vertinamas paraiškos paramai gauti užpildymas;

24.2. kokybinis vertinimas, kurio metu vertinama paraiškos paramai gauti atitiktis paramos skyrimo ir valstybės pagalbos kriterijams.

25. Komisija atlikdama administracinį paraiškos vertinimą nustato:

25.1. ar pateikta paraiška atitinka reikalavimus, kurie nustatyti Taisyklių 9.1.-9.9. punktuose;

25.2. nustačius, kad paraiška yra užpildyta netinkamai, Komisija informuoja pareiškėją apie paraiškos pildymo trūkumus ir pareiškėjas nurodytus trūkumus turi teisę pašalinti per nurodytą terminą bei pateikti patikslintą paraišką. Pareiškėjui nustatytu terminu nepašalinus nurodytų trūkumų arba pašalinus ne visus ar netinkamai, Komisija pateiktos paraiškos toliau nevertina.

26. Komisija atlikdama kokybinį paraiškos vertinimą nustato:

26.1. ar projektas atitinka paramos teikimo kryptis, kurios nurodytus Taisyklių 12.1.-12.5. punktuose;

26.2. ar projektas atitinka paramos tikslus, nurodytus Taisyklių 13.1.-13.3. punktuose;

26.3. ar teikiama projektui parama atitinka valstybės pagalbos kriterijus, nurodytus Taisyklių 6.1-6.5 punktuose;

26.4. ar bendrovė paramos gavėjui jau buvo skyrusi paramą ir pasiekti paremto paramos projekto tikslai bei paramos projekto vykdymo metu nebuvo nustatyta pažeidimų ar neatitikimų, įskaitant tuos, dėl kurių būtų reikėję nutraukti paramos sutartį (taikoma, kai pakartotinai prašoma paramos);

26.5. jei Komisijai trūksta informacijos paraiškos kokybiniam vertinimui, ji turi teisę kreiptis į pareiškėją dėl informacijos patikslinimo. Paraiškos pareiškėjas privalo patikslinti informaciją per nustatytą terminą. Pareiškėjui nustatytu terminu nepatikslinus prašomos informacijos, paraiška toliau nėra vertinama.

27. Komisija atlikusi administracinį ir kokybinį paraiškų vertinimą įteisina tai, surašydama išvadą dėl paraiškos atitikties/neatitikties Taisyklėse nustatytiems reikalavimams. Komisijos išvados ir pateiktos paraiškos dėl paramos skyrimo pateikiamos bendrovės generaliniam direktoriui.

28. Sprendimą dėl paramos skyrimo (ar neskyrimo) pareiškėjui priima bendrovės generalinis direktorius vadovaudamasis šiomis Taisyklėmis bei kitais galiojančiais teisės aktais.

29. Bendrovės generalinis direktorius skirdamas paramą įvertina:

29.1. Komisijos pateiktas išvadas dėl paraiškų atitikties Taisyklėse nustatytiems reikalavimams;

29.2. paramos aktualumą, problemos pagrindimą - aiškiai pagrįstas Paramos projekto reikalingumas, aktualumas, realumas, atitikimas paramos tikslams ir visuomenei naudingos veiklos krypčiai, nurodyta, kokie uždaviniai sprendžiami gavus paramą;

29.3. ar parama teikiama laikantis Taisyklių VI dalyje „Paramos teikimo apribojimai“ nustatytų reikalavimų.

30. Tuo atveju, jei bendrovės generaliniam direktoriui trūksta informacijos sprendimui priimti, jis turi teisę kreiptis į pareiškėją dėl informacijos patikslinimo. Pareiškėjas privalo patikslinti informaciją per nustatytą terminą. Pareiškėjui nustatytu terminu nepatikslinus prašomos informacijos, paraiška toliau nėra vertinama.

31. Bendrovės generalinis direktorius gali priimti sprendimą skirti visą prašomos paramos dydį ar tik jos dalį. Skiriamos paramos dydis skiriamas atsižvelgiant į paramai skirtų lėšų dydį ir įteisinamas generalinio direktoriaus įsakymu.

32. Apie bendrovės generalinio direktoriaus priimtą sprendimą dėl paramos skyrimo (ar neskyrimo) pareiškėją informuoja generalinis direktorius per 10 darbo dienų nuo atitinkamo sprendimo priėmimo dienos, o priėmus sprendimą skirti paramą – ir apie paramos sutarties pasirašymo terminą ir tvarką.

 

VIII. PARAMOS TEIKIMO SUTARČIŲ SUDARYMO TVARKA

 33. Paramos sutartyje nustatoma:

33.1. sutarties šalys, jų kontaktiniai duomenys;

33.2. paramos paskirtis ir panaudojimo tvarka;

33.3. paramos gavėjo įsipareigojimas panaudoti paramą pagal paskirtį ir sutartyje nustatytas sąlygas,

teikti paramos panaudojimą pagal paskirtį pagrindžiančius dokumentus;

33.4. paramos gavėjo įsipareigojimas iki sutartyje nustatytos datos pateikti paramos tiekėjui „Paramos panaudojimo ataskaita“;

33.5. paramos gavėjo įsipareigojimas viešinti informaciją apie gautą paramą ir sutikimas, kad šią informaciją viešintų paramos teikėjas;

33.6. esminiai sutarties sąlygų pažeidimai ir paramos gavėjo atsakomybė už esminių sutarties sąlygų

pažeidimą ir (ar) netinkamą paramos panaudojimą;

33.7. kitos svarbios ir su paramos teikimu susijusios nuostatos;

33.8. vienašališko sutarties nutraukimo sąlygos. Vienašališkai sutartis gali būti nutraukta:

33.8.1. paramos gavėjui paramą panaudojus ne sutartyje numatytiems tikslams;

33.8.2.pažeidus kitas esmines paramos sutarties sąlygas;

33.8.3. kitais teisės aktais numatytais atvejais.

34. Bendrovė negali sudaryti tokių paramos teikimo sutarčių, kuriose numatomas bendrovės įsipareigojimas skirti paramą iš ateinančių finansinių metų bendrovės pajamų (lėšų). Sprendimas skirti paramą gali būti priimamas ne vėliau kaip iki einamųjų metų, kuriais buvo patvirtintas praėjusių

finansinių metų finansinių ataskaitų rinkinys, pabaigos.

35. Paramos sutartyse negali būti nustatomi konfidencialumo susitarimai, ribojantys informacijos apie bendrovės suteiktą paramą ir jos panaudojimą pateikimą visuomenei.

 

IX. PARAMOS APSKAITA

 36. Bendrovė, kaip paramos teikėja, tvarko apskaitą fiksuodama duomenis apie konkrečius paramos

gavėjus, paramos dalyką ir jo vertę.

37. Bendrovė Lietuvos Respublikos Vyriausybės ar jos įgaliotos institucijos nustatyta tvarka ir terminais privalo pateikti Valstybinei mokesčių inspekcijai metinę deklaraciją apie suteiktą paramą per praėjusius kalendorinius metus, nurodant paramos gavėjo pavadinimą, kodą, paramos sumą, paramos panaudojimo tikslą.

38. Suteiktos paramos vertė pripažįstama ataskaitinio laikotarpio bendrosiomis sąnaudomis.

39. Planuojamos paramos dydis kalendoriniams metams, numatomas pelno (nuostolio) paskirstymo

projekte. Visuotiniam akcininkų susirinkimui patvirtinus pelno (nuostolio) projekte numatytą skirti sumą paramai, apskaitoje formuojamas rezervas paramai iš nepaskirstyto pelno.

40. Per ataskaitinius metus teikiamos paramos bendra suma negali viršyti visuotinio akcininkų susirinkimo nustatytos sumos.

41. Visuotinio akcininkų susirinkimo metu patvirtinta paramos suma ataskaitiniams metams, tam suformuojant rezervą, gali būti naudojama tik iki ataskaitinių metų gruodžio 31 dienos.

 

X. INFORMACIJOS APIE SUTEIKTĄ PARAMĄ VIEŠINIMAS

 42. Bendrovės internetinėje svetainėje skelbiama:

42.1. bendrovės paramos valdymo taisyklės;

42.2. ne vėliau kaip per vieną mėnesį nuo paramos suteikimo:

42.2.1. paramos gavėjas (gavėjai);

42.2.2. paramos tikslas;

42.2.3. paramos suma;

42.2.4. paramos suteikimo laikotarpis;

42.3. paramos panaudojimo ataskaita;

42.4. informacija apie suteiktą paramą einamaisiais metais ir nemažiau kaip už 3 praėjusius finansinius metus;

42.5. paramos prašymai, kurie nebuvo patenkinti.

 

XI. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 43. Šios bendrovės paramos valdymo taisyklės yra sudedamoji Bendrovės apskaitos politikos dalis.

44. Už bendrovės paramos valdymo taisyklių pažeidimus savo kompetencijos ribose atsako bendrovės generalinis direktorius Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

 


PRIDEDAMA: „Paramos panaudojimo ataskaita" – tipinė forma – 2 lapai.

Paskutinį kartą redaguota: 2022-11-24 08:40