Parama skirta
Eil. Nr. | Paramos gavėjas | Prašyta paramos suma, Eur | Suteikta paramos suma, Eur | Suteiktos paramos tikslo aprašymas | Paramos teikimo laikotarpis |
1. | Labdaros ir paramos fondas „Paramos aljansas“ | nenurodyta | nesuteikta | ||
2. | VšĮ „Jaunimo linija“ | nenurodyta | nesuteikta | ||
3. | Panevėžio kraštotyros muziejus | nenurodyta | nesuteikta | ||
4. | Panevėžio Kristaus Karaliaus katedra | nenurodyta | 10000 | Parama Panevėžio Kristaus Karaliaus katedros remonto darbams | vienkartinė |
5. | Panevėžio kultūros centras |
Generalinis rėmėjas - 5000 ir daugiau; Mecenatas - 10000 ir daugiau; Globėjas - 15000 ir daugiau; |
10000 | Parama Panevėžio miesto 521 gimtadienio šventei | vienkartinė |
6. | VšĮ krepšinio klubas „Lietkabelis“ | 30000 | 5000 | Dalyvavimas 2024 m sezono Lietuvos krepšinio lygoje, Karaliaus Mindaugo taurės ir Europos taurės turnyruose | vienkartinė |
7. | Šv. Juozapo globos namai | 2500 | 2500 | Parama Panevėžio labdaros valgyklai „Betliejus“ | vienkartinė |
8. | Maltos ordino pagalbos tarnyba, Panevėžio grupė | nenurodyta | 500 | Parama Panevėžio senoliams, projekto įgyvendinimui "Maistas ant ratų" | vienkartinė |
9. | Panevėžio lėlių vežimo teatras | nenurodyta | 500 | Parama tradiciniam tarptautiniam lėlių teatrų festivaliui "Lėlė gatvėje 2024" | vienkartinė |
10. | Panevėžio aerobikos ir sveikatingumo klubas "Tavo fortūna" | nenurodyta | nesuteikta | ||
11. | Panevėžio teatras Menas | 1000 | 500 | Parama Panevėžio teatro Menas organizuojamam "Baltic small" festivaliui (atvykstančių trupių maitinimui) | vienkartinė |
12. | Viešoji įstaiga Panevėžio plėtros agentūra | 450 | 450 | Parama Panevėžio plėtros agentūros projektui "Atviros pramonės savaitgalis". Lėšas skiriant projekte dalyvaujančių įmonių pristatymui, apipavidalinimui, renginio atributikos parengimui, savanorių apmokymui. | vienkartinė |
13. | Panevėžio švietimo centras | 400 | 400 | Panevėžio miesto savivaldybės administracijos švietimo skyriaus kartu su Panevėžio švietimo centru organizuojamam renginiui „Lego Panevėžys“, lėšos skiriamos „Lego“ konstruktoriams įsigyti. | vienkartinė |
Eil. Nr. | Paramos gavėjas | Prašyta paramos suma, Eur | Suteikta paramos suma, Eur | Suteiktos paramos tikslo aprašymas | Paramos teikimo laikotarpis |
1. | VšĮ FK „Panevėžys“ | 15 000 | Parama 2023 metais nebuvo suteikta, nes UAB „Aukštaitijos vandenys“ 2022 metų grynojo pelno suma buvo neigiama | ||
2. | Muzikos festivalis „Apie mus“ | nenurodyta | Parama 2023 metais nebuvo suteikta, nes UAB „Aukštaitijos vandenys“ 2022 metų grynojo pelno suma buvo neigiama | ||
3. | Kultūros centras – Panevėžio bendruomenių rūmai | Nuo 500 iki 15000 ir daugiau | Parama 2023 metais nebuvo suteikta, nes UAB „Aukštaitijos vandenys“ 2022 metų grynojo pelno suma buvo neigiama | ||
4. | Panevėžio Kristaus Karaliaus katedra | nenurodyta | Parama 2023 metais nebuvo suteikta, nes UAB „Aukštaitijos vandenys“ 2022 metų grynojo pelno suma buvo neigiama | ||
5. | VšĮ „Vaiko raidos klinika“ | nenurodyta | Parama 2023 metais nebuvo suteikta, nes UAB „Aukštaitijos vandenys“ 2022 metų grynojo pelno suma buvo neigiama | ||
6. | VšĮ „Asistentinis taxi“ | nenurodyta | Parama 2023 metais nebuvo suteikta, nes UAB „Aukštaitijos vandenys“ 2022 metų grynojo pelno suma buvo neigiama | ||
7. | Alytaus miesto savivaldybės mokinių taryba | Nuo 250 iki 500 | Parama 2023 metais nebuvo suteikta, nes UAB „Aukštaitijos vandenys“ 2022 metų grynojo pelno suma buvo neigiama | ||
8. | Paramos fondas „Ankstukai“ | Nuo 750 iki 2500 | Parama 2023 metais nebuvo suteikta, nes UAB „Aukštaitijos vandenys“ 2022 metų grynojo pelno suma buvo neigiama |
Eil. Nr. | Paramos gavėjas | Prašyta paramos suma, Eur | Suteikta paramos suma, Eur | Suteiktos paramos tikslo aprašymas | Paramos teikimo laikotarpis |
1. | Lietuvos kultūros politikos institutas | 200 | nesuteikta | ||
2. | VšĮ "Krepšinio klubas"Lietkabelis" | 30 000 | 10 000 | Dalyvavimas 2022/2023 sezono LKL, Karaliaus Mindaugo taurės ir Europos turnyruose | vienkartinė |
3. | Labdaros ir paramos fondas "Gėrio trupinėlis" | 1000 | nesuteikta | ||
4. | VšĮ Sporto ir sveikatingumo projektai | 3000 | nesuteikta | ||
5. | KC Panevėžio bendruomenių rūmai | nenurodyta | 5000 | Parama Panevėžio miesto 519 gimtadienio šventei | vienkartinė |
6. | Panevėžio teatras "Menas" | 2000 | 500 | Parama XVII kamerinių spektaklių festivaliui | vienkartinė |
7. | Labdaros ir paramos fondas "Gėrio trupinėlis" | 3000 | nesuteikta | ||
8. | Šv.Juozapo globos namai | 2500 | 2000 | Parama Panevėžio labdaros valgyklai Betliejus | vienkartinė |
9. | LA "SOS vaikai" Panevėžio skyrius | pagal galimybes | 1000 | Labdaros valgyklos ir Moterų krizių centro veiklos tęstinumui | vienkartinė |
10. | Maltos ordinos pagalbos tarnybos Panevėžio grupė | 1000 | 1000 | "Maistas ant ratų", ligotų pagyvenusių žmonių priežiūra namuose | vienkartinė |
11. | VšĮ "Talentų bankas" | pagal galimybes | 500 | Renginys "ARTIST'ės Kalėdinis šou" | vienkartinė |
Eil. Nr. | Paramos gavėjas | Prašyta paramos suma, Eur | Suteikta paramos suma, Eur | Suteiktos paramos tikslo aprašymas | Paramos teikimo laikotarpis |
1. | KC Panevėžio bendruomenių rūmai | 7000 | Parama Panevėžio miesto šventei "Panevėžys švenčia 518. Mėgaukis akimirka!" | vienkartinė | |
2. |
VšĮ krepšinio klubas "Lietkabelis" |
20 000 | nesuteikta | ||
3. |
FK "Panevėžys" |
15 000 | 10 000 | Populiarinti futbolą, garsinti Panevėžio vardą, ugdyti jaunuosius futbolo žaidėjus | vienkartinė |
4. |
Draugijos Lietuvai pagražinti Panevėžio skyrius |
1000 | nesuteikta | ||
5. |
VšĮ "Marijos radijas" |
nenurodyta | nesuteikta | ||
6. |
Teatras "Menas" |
nenurodyta | nesuteikta | ||
7. |
VšĮ "Sporto ir sveikatingumo projektai" |
4000 | nesuteikta | ||
8. |
Šv.Juozapo globos namai |
2000 | 2000 | Parama Panevėžio labadaros valgykai "Betliejus" | vienkartinė |
9. |
Panevėžio Kristaus Karaliaus Katedra |
10 000 | 10 000 | Parama Panevėžio Kristaus Karaliaus Kadedros remontui | vienkartinė |
Panevėžio bendruomenių rūmų paramos panaudojimo ataskaita 2021 m.
VŠĮ futbolo klubas "Panevėžys" - paramos panaudojimo ataskaita 2021 m.
Kultūros centras Panevėžio bendruomenių rūmai - paramos ataskaita Panevėžio 519 gimtadienis
Panevėžio Kristaus Karaliaus katedros parapija - paramos ataskaita 2021 m.
VŠĮ "Talentų bankas" - paramos panaudojimo ataskaita
VŠĮ Šv. Juozapo globos namai ataskaita
VŠĮ „Krepšinio klubas Lietkabelis“ paramos panaudojimo ataskaita 2024 m.
Maltos ordino pagalbos tarnyba - paramos panaudojimo ataskaita
Lietuvos agentūros „SOS vaikai“ Panevėžio skyrius - paramos panaudojimo ataskaita
Panevėžio teatras "Menas" - paramos panaudojimo ataskaita
VŠĮ „Krepšinio klubas Lietkabelis“ paramos panaudojimo ataskaita 2024 m.
Panevėžio Kristaus Karaliaus Katedra - paramos panaudojimo ataskaita 2024 m.
Panevėžio lėlių vežimo teatras - paramos panaudojimo ataskaita 2024 m.
Panevėžio kultūros centras - paramos panaudojimo ataskaita 2024 m.
VšĮ Šv. Juozapo globos namai - paramos panaudojimo ataskaita 2024 m.
Panevėžio teatras Menas - paramos panaudojimo ataskaita 2024 m.
Panevėžio švietimo centras - paramos panaudojimo ataskaita 2024 m.
VšĮ Panevėžio plėtros agentūra - paramos panaudojimo ataskaita 2024 m.
Maltos ordino pagalbos tarnyba - paramos panaudojimo ataskaita 2024 m.
Paramos skyrimo taisyklės
UŽDAROSIOS AKCINĖS BENDROVĖS „AUKŠTAITIJOS VANDENYS“
PARAMOS VALDYMOTAISYKLĖS
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Uždarosios akcinės bendrovės „Aukštaitijos vandenys“ (toliau tekste – bendrovė) Paramos valdymo taisyklių (toliau - Taisyklės) tikslas - užtikrinti, kad bendrovės akcininkų patvirtintas lėšas paramai bendrovė skirtų Panevėžio miesto bendruomenių interesus atstovaujančioms ar šių bendruomenių poreikius tenkinančioms organizacijoms, turinčioms paramos gavėjos statusą ir įgyvendinančioms kultūros, švietimo, sporto, mokslo, sveikatos, aplinkos apsaugos ir kitose visuomenei naudingose srityse visuomenei svarbias iniciatyvas ir projektus.
2. Šiose Taisyklėse vartojamos sąvokos ir (ar) sutrumpinimai turi šias reikšmes:
2.1. LPĮ - Lietuvos Respublikos labdaros ir paramos įstatymas, įskaitant visus jo pakeitimus ir papildymus;
2.2. LPEĮ - Lietuvos Respublikos labdaros ir paramos fondų įstatymas, įskaitant visus jo pakeitimus ir papildymus;
2.3. LVSTVĮ - Lietuvos Respublikos valstybės ir savivaldybių turto valdymo, naudojimo ir disponavimo juo įstatymas, įskaitant visus jo pakeitimus ir papildymus;
2.4. Paraiška – laisvos formos paraiška Paramai gauti, kurią turi pateikti Paramos gavėjas, kreipdamasis dėl Paramos suteikimo;
2.5. Parama - savanoriškas ir neatlygintinas, išskyrus LPĮ leidžiamus paramos gavėjo įsipareigojimus, paramos dalykų teikimas Paramos gavėjams Taisyklėse nustatyta tvarka, nepažeidžiant LPĮ nuostatų;
2.6. Paramos dalykas (-ai) - piniginės lėšos, ar kitas turtas, įskaitant pagamintas ar įsigytas prekes arba suteiktas paslaugas, kaip tai apibrėžta LPĮ;
2.7. Paramos gavėjai - paramos gavėjais pagal LPĮ laikomi asmenys;
2.8. Kitos šiose Taisyklėse sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos LPĮ, LPEĮ, LVSTVĮ įstatymuose.
II SKYRIUS
PARAMOS GAVĖJAI IR ĮSIPAREIGOJIMAI
3. Paramos gavėjais gali būti Lietuvos Respublikoje įregistruoti:
3.1. labdaros ir paramos fondai;
3.2. biudžetinės įstaigos;
3.3. asociacijos;
3.4. viešosios įstaigos;
3.5. religinės bendruomenės, bendrijos ir religiniai centrai;
3.6. tarptautinių visuomeninių organizacijų skyriai (padaliniai);
3.7. kiti juridiniai asmenys (išskyrus politines partijas), kurių veiklą reglamentuoja specialūs įstatymai ir kurių veiklos tikslas nėra pelno siekimas, o gautas pelnas negali būti skiriamas jų dalyviams;
3.8. fiziniai asmenys, turintys paramos gavėjo statusą.
4. Taisyklių 3 punkte išvardinti paramos gavėjai turi teisę gauti paramą tik tuo atveju, jei turi paramos gavėjo statusą. Paramos gavėjo statusą įrodančius dokumentus privaloma pateikti kartu su paraiška skirti paramą.
5. Tais atvejais, kai teikiama parama atitinka Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo 107 straipsnio 1 dalyje nurodytus valstybės pagalbos kriterijus, ji teikiama laikantis Europos Sąjungos valstybės pagalbos taisyklių.
6. Bendrovė, prieš teikdama paramą, įsivertina teikiamos paramos atitiktį Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo 107 straipsnio 1 dalyje nurodytiems valstybės pagalbos kriterijams. Atitiktimi valstybės pagalbai laikoma, jei yra visos šios sąlygos kartu:
6.1. paramos gavėjas yra ūkio subjektas;
6.2. parama suteikiama iš valstybės išteklių;
6.3. parama skirta tam tikrų prekių gamybai, paslaugų teikimui arba tam tikram ūkio subjektui;
6.4. parama teikia ūkio subjektui ekonominę naudą;
6.5. parama iškraipo arba gali iškraipyti konkurenciją ir veikia prekybą tarp Europos Sąjungos šalių.
7. Teikiant paramą leidžiami šie paramos gavėjo įsipareigojimai paramos teikėjui:
7.1. viešinti informaciją apie paramos teikėją;
7.2. iki nustatytos paramos sutartyje datos pateikti paramos teikėjui „Paramos panaudojimo ataskaita“ (Taisyklių 1 priedas);
7.3. panaudoti paramos lėšas ar kitą turtą tik paramos teikėjo paraiškoje nurodytiems tikslams.
III SKYRIUS
PARAIŠKŲ GAUTI PARAMĄ TEIKIMO TVARKA
8. Pareiškėjas, siekdamas gauti paramą, privalo pateikti paraišką bendrovei.
9. Teikiamojoje paraiškoje turi būti nurodyta:
9.1. paraiškos pateikimo data;
9.2. paramos gavėjo, kuris prašo skirti paramą, pavadinimas;
9.3. paramos gavėjo teisinė forma (viešoji įstaiga, asociacija ar kt.);
9.4. paramos gavėjo kodas;
9.5. patvirtinimas, kad paraiškos teikėjas turi paramos gavėjo statusą;
9.6. veikla ar projekto pavadinimas, kuriam prašoma skirti paramą ir šios veiklos ar projekto tikslas bei detalus aprašymas;
9.7. paramai prašoma skirti lėšų suma;
9.8. kita informacija, kurią paraiškos teikėjas mano tikslinga nurodyti paraiškoje;
9.9. paraišką pasirašęs atsakingas juridinio asmens darbuotojas.
10. Paraiškos teikiamos kalendorinių metų laikotarpyje ir paramos skiriamos bendrovės eiliniam ataskaitiniam visuotiniam akcininkų susirinkimui patvirtinus paramai skirtas lėšas.
11. Iš pareiškėjų gautos paraiškos registruojamos bendrovės dokumentų valdymo sistemoje „Avilys“ ir sprendimas dėl paramos teikimo priimamas per 30 kalendorinių dienų nuo paraiškos gavimo datos. Jei paraiška gauta akcininkams nepatvirtinus visuotiniame akcininkų susirinkime paramai skirtų lėšų, paraiška registruojama bendrovės dokumentų valdymo sistemoje ir nagrinėjama akcininkams patvirtinus paramai skirtas lėšas, per šiame punkte numatytą terminą. Pareiškėjas apie tai informuojamas pranešimu.
12. Pareiškėjas gali pateikti paraišką bendrovei dėl paramos skyrimo ne dažniau kaip vieną kartą per kalendorinius metus.
IV SKYRIUS
PARAMOS TEIKIMO KRITERIJAI
13. Bendrovė, atsižvelgdama į strategiją ir vadovaudamasi LPĮ, teikia paramą šioms pagrindinėms Panevėžio miesto visuomenei naudingos veiklos kryptims:
13.1. aplinkos apsaugai;
13.2. švietimui ir mokslui;
13.3. kultūrai;
13.4. sportui;
13.5. kitoms visuomenei naudingoms ir nesavanaudiškomis pripažįstamoms veikloms.
14. Parama teikiama Paramos projektams, kurie atitinka visus šiuos paramos tikslus:
14.1. paramos projektu sprendžiamos problemos ir sukuriama vertė bei nauda Panevėžio miestui;
14.2. paramos projektu sukuriama aiški ir reali vertė Panevėžio miesto visuomenei, jos tikslinei grupei, kurios aplinkoje vykdomas projektas;
14.3. paramos projekto veikla atitinka bendrovės strateginius tikslus ir vertybes.
15. Bendrovė, teikdama paramą, be LVSTVĮ apibrėžtų visuomeninės naudos, efektyvumo ir racionalumo principų, vadovaujasi šiais kriterijais:
15.1. atitikties bendrovės veiklos tikslams. Šis principas reiškia, kad vertinant paraiškas ir priimant sprendimus dėl paramos skyrimo turi būti siekiama, kad paramą gautų tie pareiškėjai, kurių nurodyti ir tinkamai pagrįsti paramos panaudojimo tikslai labiausiai atitinka bendrovės veiklos tikslus, socialinės atsakomybės politikos kryptį ir bendrovės deklaruojamas vertybes;
15.2. tikslingumo. Šis principas reiškia, kad paramą gali gauti pareiškėjai, kurių vykdoma veikla, projektai, iniciatyvos sukuria vertę srityse, kuriose bendrovė veikia regionų ar nacionaliniu mastu;
15.3. skaidrumo. Šis principas reiškia, kad visoms paraiškoms turi būti taikomi vienodi, aiškūs ir suprantami paramos vertinimo ir skyrimo kriterijai;
15.4. nešališkumo. Šis principas reiškia, kad tais atvejais, kai paraiškos vertinimas gali sukelti interesų konfliktą, vertinant paraišką ir priimant sprendimą, Paramos paraiškų vertinimo komisijos narys privalo nusišalinti nuo paraiškos vertinimo ir sprendimo priėmimo.
16. Bendrovė, teikdama paramą, vadovaujasi Lietuvos Respublikos civiliniu kodeksu, Lietuvos Respublikos akcinių bendrovių įstatymu, LPĮ, LPFĮ, LVSTVĮ, šiomis Taisyklėmis, kitais įstatymais
ir teisės aktais, reglamentuojančiais paramos skyrimą.
V SKYRIUS
PARAMOS TEIKIMAS IR PANAUDOJIMAS
17. Parama teikiama neatlygintinai bendrovei bankiniu pavedimu pervedant Paramos gavėjui pinigines lėšas ar kitą turtą (įskaitant pagamintas arba įsigytas prekes), ir suteikiant paslaugas.
18. Paramos gavėjai gautą paramą privalo naudoti tik paraiškoje nurodytam tikslui.
VI SKYRIUS
PARAMOS TEIKIMO APRIBOJIMAI
19. Parama negali būti teikiama jeigu:
19.1. bendrovės ataskaitinių finansinių metų grynojo pelno suma yra neigiama (patirta nuostolių); 19.2. bendrovė turi mokestinių nepriemokų Lietuvos Respublikos valstybės biudžetui, savivaldybių
biudžetams ar fondams, į kuriuos mokamus mokesčius administruoja Valstybinė mokesčių inspekcija, taip pat įsiskolinimų su praleistais mokėjimo terminais Valstybinio socialinio draudimo fondo biudžetui bei laiku neįvykdytų skolinių įsipareigojimų pagal paskolos sutartis ir kitus įsipareigojamuosius skolos dokumentus, pasirašytus su Lietuvos Respublikos finansų ministerija (toliau – Finansų ministerija), arba pagal sutartis su valstybės garantija;
19.3. paramos gavėjas per pastaruosius 3 metus, vykdydamas ankstesnę paramos teikimo sutartį, yra
padaręs šioje sutartyje nustatytus esminius sutarties sąlygų pažeidimus.
20. Bendra skiriamos paramos suma per kalendorinius metus negali viršyti LPĮ 91 straipsnio 4 dalyje nustatytos bendrovės ataskaitinių finansinių metų grynojo pelno dalies.
21. Bendra skiriamos paramos suma per kalendorinius metus negali būti didesnė nei patvirtinta visuotinio akcininkų susirinkimo.
22. Skiriant paramą negali atsirasti interesų konfliktų.
23. Parama negali būti teikiama:
23.1. bendrovės akcininkui ir su juo susijusiems kitiems juridiniams asmenims, išskyrus veikiančius
bibliotekų, archyvų, muziejų ir kita kultūrine veikla, švietimo, sporto bei socialinių paslaugų gyventojams teikimo ir visuomenės sveikatos priežiūros srityse;
23.2. politinėms partijoms, valstybės politikams ar politinėms kampanijoms finansuoti ir politinių kampanijų dalyvių politinių kampanijų laikotarpiu atsiradusiems ar su politinėmis kampanijomis susijusiems skolos įsipareigojimams padengti;
23.3. politinio (asmeninio) pasitikėjimo valstybės tarnautojų, Lietuvos Respublikos Seimo, Vyriausybės, savivaldybių tarybų narių ir politinių partijų vienasmenių ir kolegialių valdymo organų
narių, jų artimųjų giminaičių, sutuoktinių, sugyventinių, partnerių, kai partnerystė įregistruota įstatymų nustatyta tvarka, įsteigtiems fondams ir įstaigoms. Šiame punkte nurodyti asmenys negali dalyvauti vertinant paraiškas gauti paramą ir priimant sprendimus dėl paramos teikimo.
VII SKYRIUS
SPRENDIMŲ TEIKTI PARAMĄ PRIĖMIMO TVARKA
24. Iš pareiškėjų gautų paraiškų vertinimą atlieka bendrovės generalinio direktoriaus įsakymu sudaryta nuolat veikianti Paramos paraiškų vertinimo komisija (toliau – Komisija). Komisija sprendimus dėl paraiškų atitikties/neatitikties nustatytiems Taisyklėse reikalavimams ir paramos skyrimo/neskyrimo pareiškėjams pagal pateiktas paraiškas priima posėdžiuose, balsuojant. Komisijos posėdžiai protokoluojami ir posėdžio protokolus pasirašo visi Komisijos nariai.
25. Komisija paraiškų vertinimą vykdo dviem etapais:
25.1. administracinis paraiškos vertinimas, kurio metu vertinamas paraiškos paramai gauti užpildymas ir privalomųjų dokumentų pateikimas;
25.2. kokybinis vertinimas, kurio metu vertinama paraiškos paramai gauti atitiktis paramos skyrimo kryptims, tikslams ir valstybės pagalbos kriterijams.
26. Komisija atlikdama administracinį paraiškos vertinimą nustato:
26.1. ar pateikta paraiška atitinka reikalavimus, kurie nustatyti Taisyklių 9.1-9.9 punktuose;
26.2. nustačius, kad paraiška yra užpildyta netinkamai, ar nepateikti privalomi dokumentai, Komisija informuoja pareiškėją apie paraiškos trūkumus ir pareiškėjas nurodytus trūkumus turi teisę pašalinti per nurodytą Komisijos terminą bei pateikti patikslintą paraišką ar trūkstamus dokumentus. Pareiškėjui nustatytu terminu nepašalinus nurodytų trūkumų arba pašalinus ne visus, ar netinkamai, Komisija pateiktos paraiškos toliau nevertina ir priima sprendimą surašydama Išvadą dėl paraiškos neatitikties Taisyklėse nustatytiems reikalavimams ir paramos neteikimo.
27. Komisija atlikdama kokybinį paraiškos vertinimą nustato:
27.1. ar projektas atitinka paramos teikimo veiklos kryptį (-tis), kurios nurodytus Taisyklių 13.1-13.5 punktuose;
27.2. ar projektas atitinka visus paramos tikslus, nurodytus Taisyklių 14.1-14.3. punktuose;
27.3. ar teikiama projektui parama atitinka valstybės pagalbos kriterijus, nurodytus Taisyklių 6.1-6.5 punktuose;
27.4. ar pareiškėjui per kalendorinius metus nebuvo skirta parama;
27.5. ar bendrovė paramos gavėjui jau buvo skyrusi paramą per pastaruosius 3 metus ir pasiekti paremto paramos projekto tikslai bei paramos projekto vykdymo metu nebuvo nustatyta pažeidimų ar neatitikimų, įskaitant tuos, dėl kurių būtų reikėję nutraukti paramos sutartį (taikoma, kai pakartotinai prašoma paramos);
27.6. jei Komisijai trūksta informacijos paraiškos kokybiniam vertinimui, ji turi teisę kreiptis į pareiškėją dėl informacijos patikslinimo. Paraiškos pareiškėjas privalo patikslinti informaciją per nustatytą Komisijos terminą. Pareiškėjui nustatytu terminu nepatikslinus prašomos informacijos, Komisija pateiktos paraiškos toliau nevertina ir priima sprendimą surašydama Išvadą dėl paraiškos neatitikties Taisyklėse nustatytiems reikalavimams ir paramos neteikimo.
28. Komisija atlikusi administracinį ir kokybinį paraiškos vertinimą įteisina tai surašydama Išvadą dėl paraiškos atitikties/neatitikties Taisyklėse nustatytiems reikalavimams bei paramos skyrimo/neskyrimo pareiškėjui. Išvada dėl paraiškos atitikties/neatitikties Taisyklėse nustatytiems reikalavimams bei paramos skyrimo/neskyrimo pareiškėjui patvirtinama Komisijos posėdyje. Komisija priimdama sprendimą dėl paramos skyrimo gali tenkinti pareiškėjo paraiškoje prašomą paramos dydį arba atsižvelgusi į paramai skirtų lėšų dydį, skirti tik jos dalį. Komisijos posėdyje patvirtinta Išvada dėl paraiškos atitikties/neatitikties Taisyklėse nustatytiems reikalavimams bei paramos skyrimo/neskyrimo ir pareiškėjo pateikta paraiška dėl paramos skyrimo pateikiama bendrovės generaliniam direktoriui.
29. Apie paramos teikėjo priimtą sprendimą dėl paramos skyrimo (ar neskyrimo) pareiškėjas informuojamas pranešimu per 10 darbo dienų nuo atitinkamo sprendimo priėmimo dienos. Priėmus sprendimą skirti paramą pareiškėjui pateikiama informacija apie paramos sutarties pasirašymo terminą ir tvarką.
VIII SKYRIUS
PARAMOS TEIKIMO SUTARČIŲ SUDARYMO TVARKA
30. Paramos sutartyje nustatoma:
30.1. sutarties šalys, jų kontaktiniai duomenys;
30.2. paramos paskirtis ir panaudojimo tvarka;
30.3. paramos gavėjo įsipareigojimas panaudoti paramą pagal paskirtį ir sutartyje nustatytas sąlygas, teikti paramos panaudojimą pagal paskirtį pagrindžiančius dokumentus;
30.4. paramos gavėjo įsipareigojimas iki sutartyje nustatytos datos pateikti paramos tiekėjui „Paramos panaudojimo ataskaita“ (Taisyklių 1 priedas);
30.5. paramos gavėjo įsipareigojimas viešinti informaciją apie gautą paramą ir sutikimas, kad šią informaciją viešintų paramos teikėjas;
30.6. esminiai sutarties sąlygų pažeidimai ir paramos gavėjo atsakomybė už esminių sutarties sąlygų pažeidimą ir (ar) netinkamą paramos panaudojimą;
30.7. kitos svarbios ir su paramos teikimu susijusios nuostatos;
30.8. vienašališko sutarties nutraukimo sąlygos. Vienašališkai sutartis gali būti nutraukta:
30.8.1. paramos gavėjui paramą panaudojus ne sutartyje numatytiems tikslams;
30.8.2. pažeidus kitas esmines paramos sutarties sąlygas;
30.8.3. kitais teisės aktais numatytais atvejais.
31. Bendrovė negali sudaryti tokių paramos teikimo sutarčių, kuriose numatomas bendrovės įsipareigojimas skirti paramą iš ateinančių finansinių metų bendrovės pajamų (lėšų). Sprendimas skirti paramą gali būti priimamas ne vėliau kaip iki einamųjų metų, kuriais buvo patvirtintas praėjusių
finansinių metų finansinių ataskaitų rinkinys, pabaigos.
32. Paramos sutartyse negali būti nustatomi konfidencialumo susitarimai, ribojantys informacijos apie bendrovės suteiktą paramą ir jos panaudojimą pateikimą visuomenei.
IX SKYRIUS
PARAMOS APSKAITA
33. Bendrovė, kaip paramos teikėja, tvarko apskaitą fiksuodama duomenis apie konkrečius paramos
gavėjus, paramos dalyką ir jo vertę.
34. Bendrovė Lietuvos Respublikos Vyriausybės ar jos įgaliotos institucijos nustatyta tvarka ir terminais privalo pateikti Valstybinei mokesčių inspekcijai metinę deklaraciją apie suteiktą paramą per praėjusius kalendorinius metus, nurodant paramos gavėjo pavadinimą, kodą, paramos sumą, paramos panaudojimo tikslą.
35. Suteiktos paramos vertė pripažįstama ataskaitinio laikotarpio bendrosiomis sąnaudomis.
36. Planuojamos paramos dydis kalendoriniams metams, numatomas pelno (nuostolio) paskirstymo projekte. Visuotiniam akcininkų susirinkimui patvirtinus pelno (nuostolio) projekte numatytą skirti sumą paramai, apskaitoje formuojamas rezervas paramai iš nepaskirstyto pelno.
37. Per ataskaitinius metus teikiamos paramos bendra suma negali viršyti visuotinio akcininkų susirinkimo nustatytos sumos.
38. Visuotinio akcininkų susirinkimo metu patvirtinta paramos suma ataskaitiniams metams, tam suformuojant rezervą, gali būti naudojama tik iki ataskaitinių metų gruodžio 31 dienos.
X SKYRIUS
INFORMACIJOS APIE SUTEIKTĄ PARAMĄ VIEŠINIMAS
39. Bendrovės internetinėje svetainėje skelbiama:
39.1. bendrovės paramos valdymo taisyklės;
39.2. ne vėliau kaip per vieną mėnesį nuo paramos suteikimo:
39.2.1. paramos gavėjas (gavėjai);
39.2.2. paramos tikslas;
39.2.3. paramos suma;
39.2.4. paramos suteikimo laikotarpis;
39.3. paramos panaudojimo ataskaita;
39.4. informacija apie suteiktą paramą einamaisiais metais ir nemažiau kaip už 3 praėjusius finansinius metus;
39.5. paramos prašymai, kurie nebuvo patenkinti.
XI SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
40. Taisyklės gali būti keičiamos, papildomos ir (ar) pripažįstamos netekusiomis galios Bendrovės generalinio direktoriaus įsakymu.
41. Pasikeitus Lietuvos Respublikos teisės aktų reikalavimams dėl paramos skyrimo, vadovaujamasi iš karto jų nuostatomis ir inicijuojamas šių Taisyklių pakeitimas.
42. Šios Taisyklės yra sudedamoji bendrovės apskaitos politikos dalis ir už paramos apskaitą bendrovėje atsakinga vyr. finansininkė (buhalterė).
43. Už Taisyklių vykdymo kontrolę atsako bendrovės generalinis direktorius.
PRIDEDAMA: „Paramos panaudojimo ataskaita" – tipinė forma – 2 lapai.